confessions

kuniedaoi

➤ - birinci nesil otta

  1. toplam giri 69
  2. takipçi 0
  3. puan 1064

madao

kuniedaoi
yaşam tarzıdır hasegawa taizou. müziğini her dinleyişte madao hissettirir. anlamıysa:

1. maru de dame na ossan: hiçbir işe yaramaz yaşlı adam
2. majide dassai oyaji: gerçekten modası geçmiş yaşlı adam
3. massa ni darusou na oyaji: gerçekten sıkıcı görünen yaşlı adam
4. mattaku darakushite ossan: gerçekten ahlaksız yaşlı adam
5. mazui dashi to oage: iğrenç tofu
6. mattaku daijobu ja nai okyaku: hep cidden haklı olmayan müşteri
7. matomo ni dakaretakunai otoko: kimsenin çıkmak istemediği erkek
8. maji de dakaetai otoko: gerçekten de biriyle çıkmak isteyen bir erkek
9. mattaku damasenai otoboke: inandırıcı olmayan bir şekilde cahil rolü yapan aptal
10. massugu ikite no dainashi na jinsei na ojisan: istediği gibi yaşayan, ama hiçbir şeyi başaramayan yaşlı adam

copy-paste oldu biraz ama bilmekte yarar var diye düşünüyorum ottalar ^^

rassvet

kuniedaoi
gintama seven insanlar toplaştıkça aklıma eskiden yana yakıla gintama izleyen var mı diye dolandığım günler gelir. herkes bir gün toplanacak bu çatıda ülen!!

dr slump

kuniedaoi
akira toriyama'nın çıkış yakaladığı seridir. shougakukan manga ödülünün hem shounen hem shouju dallarında ödül almıştır. starwars hayranı olduğunun belki de en belirgin olduğu seridir kanaatimce. ayrıca amerikan kültürüyle alakalı da pek çok öge içerir.

konusu için bilim kurgu diyebiliriz. güneşin dişlerini fırçaladığı ve sabahı domuzların haber verdiği penguen kasabasında yaşayan senbei norimaki deha prof olarak karşımıza çıkar. hikaye ise onun yaptığı robot olan arale nin maceralı üzerinden ilerler. senbei çok değişik icatlar yapar ama aynı zamanda toriyama senseinin muzip karakteridir.
gag türü bi manga olduğu için de çok keyifli ve aynı zamanda bol miktarda japon kültürü, diğer batı filmlerinden ve animasyon filmlerden alıntılara içerir. beni en çok güldürenlerden biri de uzaylının birinin 'ooops! i did it again' diye britneynin şarkısını söylemeye başlamasıydı ^.^
kısacası ottalar eğlenceli bence bi okuyun derim ^.^

oga tatsumi

kuniedaoi
mantıklı bi şey dediyse mangaka dedirttiği için sonradan neden dediğini bilemez. her vurduğu yumruğa ayrı ve saçma isimler bulur. sabit olan vuruşları da,

-zebub spell, zebub blast, zebub emblemdir (bunlarda baby beeldeb gelen güçler zaten)
-ayrıca aoi gibi 'ankokubuto' ve 'nedishiko' tekniği vardır.

furuichiden otlanır. ayrıca kötü karakterin çekiciliği denen olguya tamamen uyduğunu düşünüyorum

bakuman

kuniedaoi
animesini izlemedim ama mangasını okudum. başlarda harikaydı daha sonra öyle bi hal aldı ki her an adını 'manga dünyası' olarak değiştirip belgesel bölümüne geçircekler sandım.d ayrıca animelere mangalara olan bakış açımı da değiştirdi bi beynim çalıştı iyi oldu :) panelleri çok uzun dolu dolu ama sıkılmazsanız bi okuyun derim.

ayrıca obata takeshi ve ohba tsugumi'nin death note'tan sonraki eseridir

howl's moving castle

kuniedaoi
animeye tamamen karşı olan babamla ortak noktamızdır. buradan da mizakinin insanlara ne kadar güzel ulaştığı sonucunu rahatlıkla çıkarabiliriz -sizi temin ederim- ayrıca şu ana kadar önerdiğim insanlar arasından ,ki çoğu anime izleyen insanlar değildi, sevmeyen olmadı. akışı olsun kurgusu olsun müzikleri olsun izlediğinize değer ottalar ^.^

ao no exorcist

kuniedaoi
sevdiğim bi seridir önce animesini izledim sonra mangasını okumaya başladım. suzuki sanın dediği gibi klasik shounen ama hikaye akıcı, çizimleri de güzel keyifle okunabilecek bir manga yani, şahsen tavsiye ederim ^.^

elfen lied

kuniedaoi
izlediğim ilk animelerden müziğine hayran olmamak elde değil. ayrıca kuramanın şu sözü de çok manidardır
'geçmişteki aptallıkları pişmanlıkla örtmeye çalışmak affedilmezdir'

gintama

kuniedaoi
gintama mükemmeldir müthiştir ama background ister çünkü çoğu animenin, filmin, japonya tarihinin kısacası her şeyin parodisini yapar. kaptırınca da gider. favorilerimdendir ^^

kaichou wa maid sama

kuniedaoi
başlarda çok severek okuduğum ancak sonlara doğru nedense kabak tadını verdiğini düşündüğüm seri. aslında pek çok seriye göre güzel giderken artık usuiden mi bilemiyorum bir monotonluk oluştu ister istemez. halbuki ne güzel misaki sümsük kız karakterlerinden farklıydı. yine de bakıyorum belki toparlar ottalar.

suzuki san

kuniedaoi
her yorumunun altına bence de, aynen yaa, kesinlikle hı hı, lanet griffith falan gibi bir sürü entry girme isteği uyandıran yazar :) bir gün çooook vaktim olduğunda daha uzun cümlelerle değerlendirmelerine katılacağım :)
0 /